Klantenservice
Alle veelgestelde vragen over levertijden, verzendkosten, retourneren en garanties worden hier beantwoord. Daarnaast vind je ook overige veelgestelde vragen terug. Mocht het antwoord op je vraag niet terug te vinden zijn kan je ons gemakkelijk bereiken vai e-mail of via het contactformulier.
Levertijden
Wat is jullie levertijd in Nederland?
Voor bestellingen binnen Nederland streven we ernaar om jouw bestelling de eerst volgende werkdag te leveren. Houd er rekening mee dat weekenden en feestdagen de levertijd kunnen beïnvloeden.
Wat is jullie levertijd in België?
Bestellingen naar België worden doorgaans binnen 2-4 werkdagen bezorgd. De exacte levertijd kan variëren afhankelijk van de bestemming en externe factoren.
Leveren jullie nog in andere landen binnen Europa?
Voor leveringen binnen Europa, exclusief Nederland en België, bedraagt de gemiddelde levertijd 4-7 werkdagen. Dit kan echter variëren afhankelijk van de specifieke bestemming en lokale postdiensten.
Leveren jullie ook buiten Europa?
Voor bestellingen buiten Europa varieert de levertijd afhankelijk van de bestemming en lokale douanevoorschriften. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen binnen 7-14 werkdagen te bezorgen. Houd er rekening mee dat onvoorziene vertragingen bij de douane de levertijd kunnen beïnvloeden. Dit doen wij enkel op aanvraag.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten in Nederland, België en andere landen in Europa?
De verzendkosten in Nederland zijn geheel gratis. Voor België en andere landen in Europa vragen wij een klein bedrag voor verzendkosten.
Retourneren
Bol bestelling retourneren, kan dat?
Indien je graag een bestelling die je hebt geplaatst via Bol verzoeken wij je vriendelijk om deze via Bol ook te retourneren. Zo kunnen we jouw retournatie zo goed mogelijk in behandeling nemen.
Wat is jullie retourbeleid?
We streven ernaar om volledig tevreden klanten te hebben. Als je niet tevreden bent met je aankoop, accepteren we retourzendingen binnen 30 dagen na ontvangst.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Retourneren is eenvoudig. Neem contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@motivai.nl om een retouradres aan te vragen. Zodra we het artikel retour ontvangen, verwerken we de terugbetaling.
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren?
Retour je jouw artikel onbeschadigd en in originele staat binnen ons retourtermijn? Dan zorgen wij ervoor dat jij het bedrag terugkrijgt. De retourzending kan je retourneren op het bijgeleverde adres.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na het retourneren?
Wat moet ik doen als het product beschadigd aankomt?
Garanties
Wat is jullie garantiebeleid?
Wat dekt de garantie?
Hoe lang is de garantieperiode?
Wat moet ik doen als ik aanspraak wil maken op de garantie?
Zijn er uitzonderingen op de garantie?
Overig veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?
Zijn jullie artikelen geschikt voor alle leeftijden?
Hoe verloopt een zakelijke bestelling?
Een zakelijke bestelling loopt altijd geheel vrijblijvend. Het is mogelijk om een product uit te testen en helpen je zo goed mogelijk.